människor är inte alltid lika mot varandra , det är just därför man ska vara sig själv !

God kväll !

Nu har jag nyss precis ätit pizza , hemlagad är godast eller mammas är godast så nu vet ni det !
Ni vet ju var jag gjorde på morgonen , det skrev jag i förra inlägget . Efter det åkte jag med mamma och handlade lite sen åkte vi hem och gjorde mat. Senare gick jag i vintervädret till evelin och sen gick vi till moa . Hos moa gjorde vi lite saker, flum saker som ja inte tänker skriva !:)
Efter det gick vi till jennie men på vägen dit smällde vi raketer och sen när vi var hos jennie hämta hon raketer och då smällde vi . Vi hade en pinne som man kunde ha eld på och tända raketer med men den släktes aldrig så vi fick stå och vänta på den , t.o.m gick det inte att släcka den i snön !
nu ska ja göra varm choklad ha det bäst !





Kommentarer
Postat av: Anonym

finis! :)

2010-01-01 @ 21:31:32
Postat av: sanna

sv:hej, tack så mycket!

din blogg är också fin :)

2010-01-01 @ 22:17:01
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/
Postat av: =)=)

hej fin blogg, kolla in min blogg om mina idoler

demi lovtao

miley cyrus

selena gomez

beyonce knowles

justin bieber

o the jonas brothers

2010-01-02 @ 15:20:23
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0