pinsamma vänner jag har !:)

Hejsan !

Nu har jag ätit tacos , det var jätte gott . Idag har jag ,evelin,jennie,felicia & moa varit och shoppat lite på marieberg . Vi gick runt med en stor kundvagn (igen ) ... Förlåt alla som såg oss , det var nämligen såhära att felicia skulle köpa en sak åt sin pappa , kan inte säga vilken affär men som sagt och sen när vi kommer ut sitter moa och evelin och spelar as hög musik och sitter i kundvaganen och vinkar åt precia ALLA ... Snacka om att skämma ut oss lite . Men jag köpte ett jättefint linne på ginatricot . Ojustja när vi hade precis kommit från bussen och skulle gå in på marieberg så ser vi en tjej som ligger på marken och har ramlat , jag tyckte jättesynd om henne hon låg och grät .. Hoppas det gick bra ialafall !
Senare åkte jag , jennie och felicia hem till jennie för moa och evelin skulle hämta lite saker hos moa och vi orkade inte fälja med . Senare gick jag iskall hem och åt . Nu sitter jag här och ska snart ta ett varmt bad !!
ha det bra och ingen bild idag .

Kommentarer
Postat av: moa

vadå pinsam, vi hade ju kul ?

eller hur :)<3333333333333333

2009-12-27 @ 21:54:07
URL: http://forsbergmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0