Nyår idag !

godmorgon !

Idag vaknade jag vid 10 typ och gick upp och åt frukost och nu sitter jag här vi min kära dator .
Idag skulle jag igentligen upp på stan för evelin skulle byta sina byxor men istället var jag tvungen att vara barnvakt åt min bror . Justa ny header , ska ialafalll inte byta på åratal , haha nej men inte på länge ialafall .
Idag är det ju nyår , gud var roligt det ska bli ja kanske går ut en sväng på kvällen och träffar några :)
Men vad ska man ha på sig , jo ja vet !

*Det första skulle vara snyggt med en vanlig svart lite kortare och tajtare klänning så kan man ha satt dit en scarfs i någon riktigt stark färg eller bara ha ett halsband i en färg . Man skulle även kunna ha ett par skor i lite tuffare modell !

* Ha en klänning i något glitter och paljett mönster . Det är ju verkligen inne nu tycker jag ! Man skulle även kunna ha ett par supercoola skor , såklart i klackat då det finns ju typ inga coola skor i oklackat !

det var mina tips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0