ny bakrund + header :)

Hejsan bloggen !

Nu har jag varit hos evelin en stund med moa . Vi var ju som sagt idag på stan och jag handlade lite granna som jag skriver senare .
Nu sitter evelin och moa och kollar på shreck , jag vet inte hur det stavas och det blir kul att kolla på shrek 4 sen när den kommer :)
Men idag på stan var det ganska mycket folk , allt var ju typ slut och så men ska prata med mammi om en sak hon ska köpa åt mig , ja undra vad ??:)
Men nu ska jag kolla på tv , så ha det så bra !

Köpt idag :
Nagellack från kicks
örhängen från dazzling
tröja från ginatricot
och massa mera !:)



bilden på min väska , har inte köpt idag men har absolut inga bilder från idag ............


Kommentarer
Postat av: fin

vad fin du är !<3

2009-12-26 @ 19:47:44
Postat av: HEJHEJ

i like your header !!

2009-12-26 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0