Idag är det sista dagen på året , buhuu :(

hej eller godmorgon !
Förlåt för en dålig upptadering igår ....
Jag hade absolut ingen lust och inte mycket tid till det heller .
Vi hade gäster igår , var med mamma och fixade och så :)
Idag ringde jag evelin , hon tror jag sov och klockan är snart 11 , det är inget
för mig att sova länge , nej usch !
Jag tror , jag,evelin,moa & jennie ska upp på stan vet inte riktigt va vi
ska göra , haha det kommer säkert bli något jag köper idag  , igen ...
jaja , nu ska jag göra annat så hejdå och ha det så bra !

såhära ser jag ut idag ;-

eller nej , det blir ingen bild idag ......

Kommentarer
Postat av: Lindha

Gå in på CACCAO.SE och fynda utvalda märkeskläder till halva priset!! På sidan finns även blogg där du kan läsa om nyheter, kampanjer och även delta i tävlingar med fina priser! Välkommen!

2009-12-30 @ 11:43:46
URL: http://www.metrobloggen.se/havsbris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0