HAR TAGIT BORT ALLA INLÄGG FÖRUTOM DENNA MÅNAD !

Hejsan bloggen !
Kände inte för att ha alla bilder kvar och allt på mig eftersom *
ja , allt säger inte jag i bloggen ..
Nu har jag ätit , ska fixa med lite saker snart och sedan ta en varmt bad !
Idag har jag varit en stund på stan med jennie,evelin och moa , handlade en liten
sminkväska , tyckte den var så gullig !
Sen skulle vi äta så såg vi en gammal tant eller ja vad ska man säga , men hon ramlade på asfalten så ambulansen kom , ojoj snacka om att vi alla var lite orolig över denna gamlatanten . Hoppas ialafall att ALLT gick bra !!
Senare åkte jennie hem till sig och jag,evelin och moa åkte till felicia .  Hon hade en bebis eller ja han var väll runt 2 , han var jätte söt !
Nu som sagt ska jag fixa med lite saker och ta snart ett varmt bad
ojustja varför ja har tagit bort alla mina bilder , jo för att jag ska börja med att ha mera som en skrivblogg fast självklart kommer det upp bilder dåodå :)
ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0