:)

God kväll , eller kan man säga så ?:)
Ja som sagt idag har jag inte varit speciellt upptaterad här på bloggen , men ja har gjort annat och inte orkat..
Jag och mamma åkte ut en sväng , handlade och gjorde lite saker , det var kul och tack för allt mamma !

Ja som sagt jag vill inte behöva tänka på att skolan då som börjar snart , buhuu :((
jaja det går väll snabbt , kommer inte höstlov efter jullov ?
Men nu sitter jag och ritar en jätte snygg klänning som just jag bara skulle få design , det är verkligen en av mina alla dessa drömmar jag har , jaja vad skulle då märket heta ? det får jag tänkta på , haha skämt och sido det skulle faktiskt vara kul .....
ha det bra nu ska ja ta ett varmt bad med ljus tända och allt :)








Kommentarer
Postat av: :)

det kan typ hete karako eller något ?:)

2009-12-28 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0